Cum îți înregistrezi firma pe site-ul SEAP? Care este procedura?
Inainte de a putea utiliza platforma SEAP/SICAP este necesar sa parcurgeti procedura de inregistrare.
In cadrul acestei proceduri, un operator SEAP va verifica identitatea dumneavoastra si a organizatiei pe care o reprezentati. In urma verificarii veti primi un certificat digital pe care il veti utiliza alaturi de contul de utilizator si parola alese in procesul de inregistrare pentru a va autentifica in sistem.
Pentru a se inregistra în SEAP/SICAP un OFERTANT trebuie sa parcurga urmatorii pasi:
1. COMPLETAȚI ON-LINE FORMULARUL DE INREGISTRARE
2. TRANSMITEȚI FORMULARUL DE INREGISTRARE ȘI DOCUMENTELE ATAȘATE
3. AȘTEPTAȚI EMAILUL DE CONFIRMARE A VALIDARII CERERII, DESCARCAȚI ȘI INSTALAȚI CERTIFICATUL DIGITAL
Este foarte simplu! Vom face noi acest lucru in locul tau. Cere o oferta și scapa de griji.
Vom parcurge toți pașii necesari pentru dumneavoastră și anume:
Înregistrare în SEAP sau SICAP
Depunerea cererii de inregistrare
Obținere și instalare rapidă a certificatului digital
Pentru asta o sa va rugam sa ne tirmiteti urmatoarele date:
copie certificat de înregistrare de la Registrul Comertului/Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/Registrul societăţilor agricole (CUI), nume și prenume administrator societate sau decizie numire director pentru autoritati contractante/instituții publice.
Cere o oferta pentru un PACHET COMPLET care cuprinde atât inscrierea în SEAP/SICAP, cat si Suport operare SEAP, Alerte cu licitatii pe e-mail. Pentru oferta CLICK AICI!